Életmód hírek

Erős fejfájásom van! - Az orvos válaszol

2009.06.12. 07:48 - Életmód

fejfájás

"Meghatározhatatlan időközönként erős fejfájással küszködöm. A fájdalom fokozatosan erősödő, idővel hányinger, majd hányás társul hozzá. Semmilyen vény nélküli gyógyszer nem használ. Mi lehet az oka? Mi állhat a háttérben?" - Válogatás a WEBBeteg Orvos válaszol rovatának kérdéseiből.

(Webbeteg - Teljes hír megtekintése)

Szavazás létrehozásához jeletkezz be, vagy regisztrálj oldalunkon!

Hozzászólások

Szólj hozzá te is!

Még nincs hozzászólás a cikkhez.

A hozzászóláshoz jelentkezz be, vagy regisztrálj oldalunkon!


Erős fejfájásom van! - Az orvos válaszol

"Meghatározhatatlan időközönként erős fejfájással küszködöm. A fájdalom fokozatosan erősödő, idővel hányinger, majd hányás társul hozzá. Semmilyen vény nélküli gyógyszer nem használ. Mi lehet az oka? Mi állhat a háttérben?" - Válogatás a WEBBeteg Orvos válaszol rovatának kérdéseiből.

(Webbeteg - Teljes hír megtekintése)

fejfájás

 Kapcsolódó videók: